Home

Antonín Švehla: Když má sedlák, mají všichni.

Beno Berghammer (Big Ben): Sedlák nevyhodí nic, co by se mu mohlo hodit.

pátek 7. listopadu 2014

Největší výhra ve Sportce

Pohádkovou výhru si včera v pražském sídle Sazky vyzvedl zhruba čtyřicetiletý muž. Na první pohled působil nervózně, o výhře se totiž dozvěděl teprve dnes ráno. Sázenku tedy prověřil až pátý den poté, co výhra padla.

Výhercovo štěstí přitom přišlo ve dvou dávkách. Na internetu si totiž ověřil nejprve jen výherní čísla. Do Prahy tedy vyrážel s tím, že si jede pro necelých čtyřicet milionů. Až po zavolání na call centrum Sazky se dozvěděl, že výhra je mnohonásobně vyšší, uhádl totiž i poslední číslo Šance, a získal tak Superjackpot.

„Volal jsem do Sazky z auta, to už jsem byl na cestě do Prahy. Poté, co mi operátorka call centra řekla, že jsem vyhrál skoro 200 milionů, musel jsem zastavit, vystoupit z auta a hluboce dýchat, protože jsem se celý třásl,“ řekl výherce poté, co vstoupil do budovy Sazky.

Žádné komentáře:

Okomentovat